Wednesday, March 7, 2012

Bila Hero Sembilu Bersuara Kencang


 Naib Presiden SENIMAN iaitu Zed Zaidi yang feymes dengan drama Sembilu Rindu arahan Yusoff Haslam dulu cuba untuk berlagak Sivaji The Boss. Sipolan ini menggesa kerajaan Malaysia pimpinan Dato Seri 1Najib untuk meluluskan satu rang undang-undang yang meluluskan golongan artis-artis di Malaysia untuk menggelapkan cermin kereta diorang. Ya,anda semua tidak silap dengar...hanya artis sahaja!

  Sumber belum mengesahkan lagi sebarang sebab yang boleh diterima akal tapi kita mungkin sendiri boleh tahu apa sebabnya. Mungkin sebagai langkah keselamatan agar semua peminat-peminat takkan dapat melihat mereka dan tidak akan menyerbu mereka. Kimak apa? Artis Malaysia je kot..berapa ramai je peminat yang korang ada ? Ko nak expect yang peminat-peminat kau sama macam peminat-peminat John Lennon dan Kurt Cobain ke? Berlakon drama cintan-cintan kat TV2je pun, terus nak berlagak. Dapat tawaran berlakon filem pun 6 tahun sekali , tu pun filem tak pernah nak Box Office. Pencapaian pun serlang serkup je, pastu nak protection macam yang Barack Obama dapat dah. Puihh!!

 Allahyarham Tan Sri P Ramlee dan Allahyarham Sudirman dulu pun rileks je naik teksi kesana kemari. Tak pernah nak suarakan suruh tinted cermin teksi tu sekali. Berpijak pada bumi nyata lah... bukan Zed Zaidi je bangang,ramai lagi selebriti Malaysia yang suka menunjukkan kebodohan di khalayak ramai. Sekian.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...